Marketingové strategie

Základem každé cesty je cíl. A bez jasné strategie, jak ho dosáhnout a stanovení dílčích cílů, těžko vysněného konce dosáhneme.

Pojďme se zkusit lehce zasnít...

  • Představte si, že stavíte dům, ale nevíte pro koho ho stavíte (pro Vaše rodiče, pro sebe, svého syna či dceru). 
  • Chcete, aby byl jedinečný a odlišoval se od domečků v sousedství, ale nikdy jste se po okolí nebyli podívat.
  • Přejete si, aby se tomu, pro koho baráček stavíte, v něm dobře žilo, ale nevíte, co ho osloví či co se mu líbí. Dokonce ani nevíte, jak mu říct, že jste pro něj postavili právě tak jedinečný dům. 
  • Možná už jste začali stavět, ale teprve teď jste zjistili, že místo krásné louky povede před Vašim baráčkem dálnice. Nebo používáte zastaralé materiály a žít v něm bude znamenat sáhnout hluboko do kapsy.
  • Možná ani nevíte, že tento tvar střechy, který jste si sami navrhli, bude letos stavebním hitem, o kterém by se mohlo všude psát a každý by Váš návrh mohl chtít...

Nestavte Váš marketing na nejistých základech! 
Nechte si ode mě vypracovat marketingovou strategii a zaujměte to správné publikum tím správným sdělením!

Cena

Návrh marketingové strategie obsahuje analýzu konkurence, SWOT analýzu, definici USP, Tone of voice, návrh cílové skupiny a doporučení k marketingové propagaci. Případné další doporučené a požadované analýzy. 

Můžeme pro Vás připravit online marketingovou strategii jen pro určitou oblast - např. pro sociální média, pro PPC kampaně a další pod oblasti digitálního marketingu.

Cena je dle rozsahu požadovaných strategií a jejich počtu, dále dle množství analýz, velikosti konkurence apod., nejčastěji se pohybuje v rozmezí 20 000 - 50 000 Kč. Může však tuto částku i přesáhnout. Pro konkrétní nabídku na míru nás neváhejte kontaktovat

Poptávám strategii

Vyplňte všechny potřebné údaje a ozveme se Vám co nejdříve zpět.