Externí marketingový manažer

Dnešní doba stabilitě nepřeje. Většina firem se musí přizpůsobit neustálým změnám a tlaku trhu být dobře vidět v prostředí internetu

K funkční marketingové strategii ale potřebujete spolehlivého marketingového manažera/specialistu, který Vám s tím pomůže. Ale proč najímat někoho nového v tak nejisté době a na hlavní pracovní poměr? A proto máte nás! Vašeho externího marketingového manažera! Kdy budete potřebovat a na jak dlouho budete potřebovat.

KNOW-HOW

Máme zkušenosti přes 14 let v různých oblastí nejen digitálního marketingu! 
A neustále se v tomto oboru vzděláváme.

VARIABILITA

Jen Vy určujete rozsah a délku spolupráce. Může se jednat o pár hodin měsíčně jednorázově či o dlouhodobou spolupráci. 

ÚSPORA

Platíte jen za skutečně odpracovaný čas! Neřešíte pracovní místo, vybavení ani další náklady spojené s hlavním zaměstnaneckým poměrem. 

Pro koho je externí marketingový manažer vhodný?

  • Majitelé a manažeři, kteří si potřebují uvolnit ruce na důležitější obchodní činnosti.
  • Společnosti využívající agentury či freelancery potřebující mít nad jejich činnostmi kontrolu (externí dohled).
  • Firmy bez marketingového oddělení, či s vytíženým teamem bez volných kapacit.
  • Firmy spouštějící online business či projekt (zakládající webové stránky, vstup s produktem či službou na trh apod.), které potřebují pomoci s odborným dohledem na celý projekt a partnery.
  • Společnosti s menší mírou marketingových aktivit (nevyužili by člověka na plný úvazek).

Letité zkušenosti, know-how a praxe. Najměte si externího marketingového manažera!

Výhody externího marketingového manažera

Proč je pro Vás pronájem marketingového manažera výhodnější, než ho přijmout.

Na 15, 20 i 30 hodin

Je to jen na Vás, kolik hodin měsíčně nás budete potřebovat. Zda půjde o dlouhodobou spolupráci nebo jen o krátkodobou výpomoc na určitý projekt. Nejčastěji využívaný rozsah je 15-30 hodin měsíčně či projektově. 

Úspora nákladů 

Nemusíte platit vysoké měsíční částky za marketingového manažera na plný úvazek. Neřešíte benefity ani jiné povinné odvody za zaměstnance. 

Externí spolupráce

Nižší náklady pro Vaši firmu. Fungujeme externě, takže ušetříte své peníze za kancelářské místo, vybavení, IT příslušenství, kávu a další benefity.

Záruka kvalitních služeb

Máme praxi přes 14 let v různých oblastech marketingu a za sebou spoustu úspěšných marketingových či webových projektů. 

Úspora Vašeho času

Čas jsou peníze! Investujte je raději do rozvoje Vašeho podnikání a marketing nechte na nás.

Zvýšení efektivnosti marketingových kanálů

Vaše marketingové investice, kampaně a jejich efektivita budou pod rukama profesionálů. A to Vám přinese vytoužené výsledky.

Externí marketingový manažer - příklad činností

S čím vším Vám může externí manažer pomoci

  • koordinace online i offline marketingových aktivit 

  • vedení a dohled nad marketingovými či digitální projekty (např. tvorba webových stránek, rozjetí nového businessu, marketingová strategie apod.)

  • externí dohled, komunikace a kontrola činností Vašich partnerů (Vaší agentury, freelancerů, IT firmy apod.)

  • tvorba a dodržování marketingové strategie společnosti  

  • hlídání efektivnosti Vašich marketingových aktivit, reporting a vyhodnocování

  • zodpovědnost za dodržování rozpočtu

  • konzultační činnost 

  • tvorba a správa marketingových kampaní (PPC), správa sociálních sítí, libovolné grafické práce, správa webových stránek, copywriting apod.

  • a další činnosti dle vzájemné dohody

Kdo se o Vás bude starat? 

Starat se o Vás bude právě Monika, která má přes 14 let praktických zkušeností s nejrůznějšími marketingovými projekty, z různých odvětví a firem. 

UŠETŘETE DESÍTKY TISÍC MĚSÍČNĚ! Najměte si externího marketingového manažera.

Způsob spolupráce:

  • předem dohodnutý rozsah služeb a časová dotace
  • libovolná délka spolupráce - lze objednat dlouhodobou spolupráci či krátkodobou spolupráci na projektu
  • komunikace online - pomocí online konference, přes telefon či e-mail 
  • pravidelná  vyhodnocení  -  u  dlouhodobých  spoluprací  si  můžeme  nastavit pravidelná vyhodnocení (např. 1 měsíčně) nad výsledky a další strategií 
  • nejčastěji využívaný rozsah je 15-30 hodin / měsíc nebo projekt 
  • jedná se o ČISTÝ tedy skutečně odpracovaný ČAS - bez pauz či prostojů (běžný zaměstnanec dle průzkumů reálně odpracuje polovinu času pracovní doby, zbytek času jsou pauzy na kávu, oddech či povídání s kolegy = za tyto "pauzy" u nás neplatíte!) 
  • spolupráce může být zahájena za 14 dnů od objednání
  • závazků se bát nemusíte - PRVNÍ MĚSÍC (či projekt) SI NÁS VYZKOUŠÍTE a když budete spokojeni, navážeme dlouhodobější spolupráci

Cena:

Příklad cenových balíčků: 
  • 10 hodin = 15 000 Kč
  • 20 hodin = 24 000 Kč 
  • 30 hodin = 30 000 Kč
  • Čím větší počet hodin, tím je výraznější sleva. 

Ceny jsou konečné, nejsme plátci DPH. 

Mám zájem o externího marketingového manažera

Vyplňte všechny potřebné údaje a brzy se Vám ozveme.