Reklama na internetu

Ať už se bavíme o bannerové reklamě, kterou potkáváte, když brouzdáte po internetu, o výsledcích vyhledávání, když něco konkrétního hledáte anebo o obsahu, který konzumujete na sociálních sítích, stále je řeč o internetové reklamě. Ta je součástí online marketingu nebo chcete-li také digitálního marketingu. Tím samozřejmě výčet oblastí, které spadají do online marketingu nekončí, ale to nechme na samostatný článek. Teď se pojďme bavit o propagaci Vašich produktů či webových stránek v prostředí online, tedy o placené reklamě na internetu. 

Online kampaně

Nejčastěji je řeč o tzv. PPC reklamách (kampaních). Proč PPC? Protože zkratka PPC pochází z anglického termínu Pay per Click  (platba  za  klik),  což  je  nejčastější  typ platby u tohoto typu reklam. Pro ty zkušenější uživatele, je zde řeč  o reklamních  systémech  jako  je  Google Ads,  Sklik,  Facebook,  Microsoft Ads a další.  Pokud se zajímáte zejména o reklamu na sociálních sítích, doporučuji Vám přejít na stránku věnované se části o sociálních sítích

Kde můžete vidět reklamu na svůj produkt(y)/službu

Když to řekneme hodně zjednodušeně, tak téměř kdekoliv na internetu. Je na Vás, jaká je Vaše marketingová strategie a čeho chcete svým online marketingem docílit. Samozřejmě je také důležitý Váš rozpočet, tedy kolik můžete/chcete do reklamy investovat. Vidět se můžete:

  • výsledky vyhledávání (když někdo hledá Váš produkt/službu) - tzv. search kampaně (ve vyhledávačích Google, Sklik, popř. Bing...);
  • na obsahových webech (na stránkách, které si čtete) - tzv. reklama v obsahové síti, display reklama (opět se bavíme o reklamních systémech Google Ads, Seznam Sklik...) - můžete se vidět na libovolných webových stránkách, které jsou blízké Vaší cílové skupině;
  • mezi produkty (opět výsledky vyhledávání), když něco hledáte - tzv. produktové reklamy, Shopping Ads nebo také Nákupy (neplatí pro klienty nabízející služby);
  • v neposlední řadě samozřejmě na YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn, X a dalších sociálních sítí;
  • svůj velký význam tu má samozřejmě také tzv. Remarketing či Regargeting, čili znovu oslovení návštěvníků Vašich webových stránek kdekoliv v prostředí internetu. 

Co můžete propagovat?

Reklamu lze vytvořit na téměř jakoukoliv službu či produkt. Píši "téměř", protože reklamy mají samozřejmě některá svá pravidla. Svou reklamou samozřejmě nemůžete nikoho poškozovat, porušovat zákon, klamat či propagovat služby nebo produkty, které jsou v rozporu s dobrými mravy. Pokud si nejste jisti, jestli se na Váš produkt nebo službu vztahují nějaká omezení, neváhejte nás kontaktovat

Na co nezapomínat

  • základem jsou samozřejmě srozumitelné a uživatelsky přívětivé webové stránky, kde se uživatel rychle zorientuje a najde potřebné informace;
  • mít vhodnou landing page, tedy stránku, kam pozveme uživatele z reklamy;
  • zvolit si cíle (ideálně nejen reklamy, ale celého marketingu);
  • definovat si cílovou skupinu;
  • měřit, vyhodnocovat a optimalizovat.

Chcete pomoci s reklamou na Vaše produkty (e-shop) nebo služby?

Kompletní výčet služeb

Aneb ještě jednou a přehledně s čím vším Vám můžeme pomoci.

Založení účtů

S reklamou v prostředí internetu teprve začínáte? Nevadí, společně to zvládneme. 

Strategie

Je dobré si stanovit cíle, ideálně
v souladu s celkovou marketingovou strategií firmy, volbou vhodných cílových skupin apod. 

Propagace - kampaně

Připravíme a spustíme pro Vás kampaně dle Vašich cílů, zaměřené na předem definovanou cílovou skupinu, kterou chcete oslovit. 

Grafika, textové reklamy

Součástí propagace je reklamní sdělení, a to může být jak grafické, tak textové či kombinace dle formátu reklamy a systému.

Analytické práce

Nastavení měření, sledování kampaní
a měření cílů je pro úspěšný marketing základ.

Optimalizace, vyhodnocení

Kampaně budeme za Vás kontrolovat, vyhodnocovat a vylepšovat. 
O výsledcích Vás budeme pravidelně informovat.


Cena

Ceny za PPC kampaně se liší dle počtu produktů/služeb a jejich rozsahu. Počáteční nastavení a tvorba je časově nejnáročnější (tvorba inzerátů, volba klíčových slov, rozšíření a další) a cena bývá vyšší, než její následná měsíční správa, která zahrnuje optimalizaci kampaní a další průběžné vylepšování (nové inzeráty, práce s klíčovými slovy, testování kreativ a jiné).

Počáteční investice se může navýšit také o jednorázovou částku za nastavení analytiky a měření. Pokud chcete měřit objednávky, nákupy a mít informace o chování Vašich zákazníků je správné nastavení analytiky pro Vás nutností. 

  • Správa kampaní: od 6 000 Kč měsíčně, dle rozsahu a rozsahu potřebných úprav.
  • Jednorázový počáteční náklad za přípravu kampaní a nastavení analytiky (měření konverzí atd.) - cena dle rozsahu a počtu reklamních systémů - od cca 10 000 Kč.

Pro nabídku na míru nás neváhejte kontaktovat.


Potřebuji pomoci s online kampaněmi

Vyplňte všechny potřebné údaje a ozveme se Vám co nejdříve zpět.